Friday, October 4, 2013

Sang Saka Mustika Cahaya Pusaka


Sang Saka Mustika Cahaya Pusaka Manunggal Lima

Milampah darma ngawurkeun rahayu kinasihan, dina lampah kasajatian nu ngagusti, nganyawa
sareng musaka ka sakumna papada kaula anak bangsa tur papada kaula jalma pangeusi alam buana
Kasajatian Deugdeug Jaya weuteuh ( Deugdeug Jaya Batuwangi Galuh Pakuwon Silihwangi Pajajaran )
Pikeun nangtungkeun amparan tangtungan jatidiri sareng ngamparkeun amparan wangunan
kasajatianana, sangkan ngadeg para calon satria nagri / satria buana sareng satria cahaya dina
adegan nu sajati wangunan nu jaya.
Kasajatian Batuwangi
Pikeun nangtungkeun tangtungan jatidiri nu geus pada runtuh ngabangké kahuripan, dina
tangtungan batu satangtung kasajatian wawangi sajati wangi arum ( Satria wangi ),
sangkan tepung jeung kasajatian cager, bageur, bener, pinter jeung singer.
Kasajatian Silihwangi
Pikeun ngadegkeun wangunan kasajatian asah, asih sareng asuh jeung papada kaula diri,
papada kaula hamba, papada kaula kaum, papada kaula jalma umat manusa, papada kaula makhluk
alam jagat raya, pikeun nutuh jaman sato ngarompag jaman édan muru arédan, nu geus ngamparkeun
bangké kahirupan nyebarkeun babau kahuripan.


Kasajatian Khidir
Pikeun ngahirupkeun hurip ngahuripkeun hirup. Ngahirupkeun cahaya ngahuripkeun nyawa,
ngahirupkeun tangtungan ngahuripkeun wangunan kasajatian, neumrag popoék ngarompag jahiliah.
Kasajatian Pajajaran ,Pikeun ngajajarkeun nyawa nata cahaya, ngajéjérkeun kahirupan nata kahuripan, ngajéjérkeun tangtungan nata wangunan kasajatian, nempatkeun urusan numutkeun adab sareng tatali paranti kasajatianana. Ngajéjérkeun nu paburantak nata nu acak acakan, sangkan tata tentrem répéh rapih kerta raharja, murah sandang seubeuh hakan, hirup teu loba malarat paéh teu sakarat.
Kasajatian Ratu Kodam
Pikeun ngaratuan bangsa nyawa, ngomando para lelembutan, para kodam, para akma sareng sukma
nu ngawasaan jiwa sareng waruga bangsa nyawa. Sangkan ngadeg kajuhudan numutkeun adab
sareng tatali paranti kasajatiana-Na, morag syirik ngaruntuhkeun kamusyrikan, ngadeg tangtungan
kasajatian alif tur jayana tauhid.
Kasajatian Muhammad
Pikeun mageuhan wangunan ngahuripkeun kasajatian syaré’at-Na nu geus hirup ngadeg sampurna,
ngagarap adegan wangunan kasajatian hakékat-Na, muka jalan nyieun cukang pikeun mapag jaman
alif ngadeg di panungtungan jagat - ngadegna wangunan kasajatian ma’rifat-Na di bumi.
Ngahuripkeun adab - tatali kasajatian syaré’at ngahirupkeun kasajatian hakékat, mager adab
sareng tatali paranti kasajatian ma’rifat, pikeun lampah kasampurnaan tangtungan jatidiri
salaku manusa dina kurungan wangunan kasajatiana-Na.
Kasajatian Imam Mahdi
Pikeun ngabeungkeut para tangtungan nyawa wangunan cahaya salaku ahli waris para cahaya
tatapakan Mahacahaya. Ngiket para tangtungan jatidiri wangunan kasajatian salaku ahli waris
para sajati nabi tatapakan Mahasajati, sangkan sabeungkeutan dina tangtungan, sakurungan dina
wangunan, salampah dina adab – adaban sareng sabeungkeutan dina tatali kasajatian Gusti Alloh
nu Mahasajati, dina ngawangun ngeusian jaman bumi weuteuh – alif ngadeg di satengahing jagat,
ngibarkeun beureum sareng bodas kasajatian manusa - adam khalifah bumi, sangkan salawasna
aya dina kurungan kajayaan nu sajati.
Kasajatian Parahyang dina kamanunggalan para mustika papayung agung tihang cahaya,
Pikeun ngamanunggalkeun para cahaya, dina tangtungan lelembutan jatidiri akma sareng sukma
wangunan kasajatian mualaf, santri, musafir lalana jiwa, budak angon, satria cahaya, satria bumi
wangunan kabataraan, Para Ratu Satria Jagat Raya wangunan kamahabataraan,. Sangkan ngadeg
kamanunggalan salaku diri, hamba, kaum, anak bangsa sareng umat manusa, ngarompag sifat nu
pakia – kia meruhkeun nu aing-aingan nu geus ngaruntuhkeun tihang wangunan kajayaan manusa/
Adam khalifah bumi.
Kasajatian Budak Angon ( kadua )
Tapané sajatining hurip, lampah Ki Angon laku Ki Umbaran di tempat pangguyangan kadua dina
wujud lampah ngangon kasajatian beureun sareng kasajatian bodas, sangkan ngadeg siger tengah
nangtung di tengah-tengah, sakumaha nu jadi ciri dina gereyekna sisimbulanana.
Pikeun nuntun diri sareng para tangtungan jatidiri, ngajeujeuhkeun lakuning hirup ngajajarkeun
lampah dina milampah ditempat pangguyangan hirup sareng kahirupan jaman bumi weuteuh.
Ngangon kaweningan ngawuluku kasucian, ngangon haté ngawuluku nafsu,
Ngangon karahayuan ngawuluku kinasihan, ngangon kajuhudan ngawuluku kayakinan,
Ngangon kasajatian ngawuluku kabuyutan, ngangon karusiahan ngawuluku kasajatian,
ngangon tatapakan kasajatiana-Na ngawuluku patilasan kasajatian para sajati-Na,
ngangon tangtungan ngawuluku wangunan, ngangon syaré’at ngawuluku hakékat,
ngangon jiwa raga ngawuluku akma sukma, ngangon akal ngawuluku pikiran,
ngangon élmu pangarti ngawuluku lampah amalan,
ngangon adab – adaban ngawuluku tatali paranti kasajatian,
ngangon niat patékadan ngawuluku tarékah sareng upaya lampah kahirupan,
ngangon diri ngawuluku balaréa, ngangon papada kaula ngawuluku tempat pangguyangan,
ngangon cimata seuri ngawuluku cimata ceurik, ngangon dua jojodoan kasajatian nu pasalia
patukang tonggong sareng ngawuluku nu sarampak reureujeungan.

Salam sUDARA
Hirup hurip waras jati walagri nagri SAMPURNA Rahayu
_/\_

No comments:

Post a Comment